JRCLRUGBY etsii uusia pelaajia

Laji on rugby, joukkueen kotipaikka on Jyväskylä ja pelattava sarja Naisten SM-sarja. Joukkueeseen kuuluu 39 jäsentä ja kalenterissa on 22 tulevaa treeniä tai peliä.

JRCL on joukko reippaita nuoria (ja ei niin nuoria!) naisia ja vaikka urheilemme tosissamme, ovat hauskuus ja ilo pääroolissa tekemisessämme.

Meille rugbyharrastus ei ole ainoastaan treenaamista ja pelaamista, vaan joukkueesta on muodostunut lämminhenkinen yhteisö, jossa erilaiset persoonat tukevat toisiaan. Uudet ystävät kannustavat sinua ylittämään itsesi ja löytämään itsestäsi uusia puolia.

Eli jos tervehenkinen rymyäminen ja liikunnan ilo kiinnostavat, ota yhteyttä!

JRCL on aina avoinna uusille harrastajille urheilutaustaan, kokoon ja karvoihin katsomatta - kaikki löytävät oman paikkansa. Tervetuloa siis mukaan!

Yhteystietomme löytyvät seuramme kotisivuilta: www.jklrugby.fi

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin tunti sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
JRCLRUGBY: kokoonpano